JM Hot News - шаблон joomla Окна

Facebook Twitter Google+ Youtube

A A A
Arsis Vodafone

Arsis Vodafone este inca o companie (alaturi de Telekom) care ne considera pe toti o adunatura de imbecili slugarnici care ar trebui sa stea cu rozeta pregatita-n soare pentru placerea corporatistilor dindaratul tejghelei. In necunostina de cauza am ales serviciile lor. Concluzia: Arsis Vodafone minte, insala si isi bate joc!

In data de 29 aprilie 2015 am achizitionat de la dragutii comercianti un telefon. Aparatul a functionat senzational pana pe 15 iunie, cand si-a dat obstescul sfarsit. Evident, l-am dus la garantie. Defectiunea era de natura digitala, exteriorul arata impecabil, dupa cum se poate observa si in procesul verbal listat ceva mai jos.

 

verticalToate bune si frumoase. Am lasat telefonul, am plecat cu procesul verbal. "In cincisprezece zile, maximum, aveti raspunsul.", imi spune gingasul angajat. Conform actelor pe care le-am vazut ulterior, aparatul a ajuns la service pe data de 17 iunie. ZBANG! In service, telefonul a ajuns cu o lovitura in carcasa care nu exista in momentul in care eu l-am predat. Tot pe 17 iunie, cei de la service fac poze loviturii si refuza reparatia pe motiv de soc mecanic.

23 iunie, o saptamana mai tarziu. Sunt chemat la magazin. Aritmetica simpla: la dus - drumul a durat o zi, la intoarcere - o saptamana. Ma rog, mai putin important acest aspect.

"Nu va putem face reparatia din cauza acestei lovituri."

Sa faci tu plici! Poftim procesul verbal, eu am predat telefonul fara lovitura.

"Da, dar cei de la service au facut poze, iata lovitura!"

Draga Doamna Einstein, iata din nou procesul verbal. Sa citim impreuna, pe silabe. Ce scrie? "Carcasa - OK". In traducere libera, asta inseamna "Fara lovitura." Oare acum e limpede, sau fac si un desen?

"Pai noi ce sa facem?"

De ce este asta problema mea? De ce ma intereseaza pe mine ce s-a intamplat cu telefonul dupa ce l-am predat in conditii exterioare bune? Poate ati jucat ping pong si va lipsea o paleta, poate l-ati folosit pe post de puc de hockey, poate ati taiat pe el ceapa pentru slanina. Habar nu am si nu ma intereseaza.

"Stiti, nu este vina noastra."

Dar a cui este?

 

Reclamatie, asteptare degeaba, A.N.P.C.

A trebuit sa pierd cam jumatate de ora pentru a afla care era singura mea optiune. Am depus o reclamatie. "In cincisprezece zile veti primi raspunsul." Senzational, mai smecher decat in visele frumoase. Cred ca termenul asta e un fel de moda noua, prea des apare.
Evident, tacerea a domnit. Nici telefon, nici mail. Ziua cu numarul cincisprezece - ma duc la magazin. "Stiti, nu avem nici o solutie." Huh? Telefonul era ca-n bancul cu scheletul calator, nu parasise incinta. "Sunam din nou la service si insistam, dorim sa va ajutam." Pe bune? Adica imi faceau un fel de favoare, aveau grija de nemultumirea clientului.
Incerc o alta abordare, asa ca sun la Vodafone. "Stiti, nu va putem ajuta, garantiile tin de Arsis, nu de Vodafone." Ce tare, nu e magazinul vostru? "Pai..." Si daca eu vreau sa renunt la abonamentul facut pentru telefoul pe care compania voastra mi l-a facut praf si nu vrea sa mi-l repare? "Pai..."
Inca nu am renuntat la abonament, pe 13 iulie am depus o reclamatie la A.N.P.C., mai mult din curiozitate. Vreau sa vad cum si daca functioneaza agentia asta. Si tot pe 13 iulie am dat un telefon la magazinul in care se afla telefonul meu. Evident, este in continuare acolo, ca doar Arsis Vodafone isi respecta clientii! "Am zis ca va sun eu cand am noutati." Oare asta va avea loc de-a lungul vietii in curs, ori astept reincarnarea? Va tin la curent.
 
UPDATE 23 iulie
 
Pe 14 iulie am constatat inca o data ca romanul este, de multe ori, un animal biped. Am sunat la magazinul Arsis, le-am povestit despre acest articol si despre ANPC, apoi m-am rastit la ei cinci minute explicandu-le logic situatia. Sub amenintare, au reactionat promt si a doua zi am primit un telefon nou in locul celui stricat.
Din partea ANPC, inca nici un raspuns. De ce sa se grabeasca?
 
arsis1          arsis2
 
arsis3    arsis4

Scrie comentariile tale

Scrie un comentariu ca vizitator

0 / 3000 Restricție Caractere
Textul dvs. ar trebui să fie în între 10-3000 caractere
termenii si conditiile.
  • Nu am gasit niciun comentariu