JM Hot News - шаблон joomla Окна

Facebook Twitter Google+ Youtube

A A A
Nesimtirea Telekom

In Romania, din pacate, pana si nemtii sunt romani. Preluand fosta Cosmote, Telekom a venit sa rupa norii si sa aduca un plus de valoare pe piata de telefonie mobila de la nord de Dunare. N-a reusit. In schimb, continua proastele obiceiuri mostenite de la vechea companie.

 

Am auzit destule persoane plangandu-se de relatia cu cei care le furnizeaza servicii mobile. Indiferent care este firma, nemultumirile exista si nu sunt putine. Sunt forumuri intregi de discutie, articole, plangeri, procese. Eu, unul, am pornit in relatia cu Cosmote prost, am continuat si mai prost. Servicii indoielnice, lipsa de profesionalism, probleme de comunicare, iar lista ar putea continua. Slava pixului, exista si ziua in care un contract expira si poti sa pleci in Tsukahara-echer-flick-flack dintr-o colaborare care te-a enervat si ti-a consumat aiurea bugetul.

allview

 

In primavara lui 2013 m-am lasat fraierit si am semnat un contract cu cei de la Cosmote. Iti ofereau o caldare de internet si o tableta gratuita contra sumei de 15 euro/luna pentru doi ani. Asta daca nu alegeai o tableta mai scumpa si pretul se dubla. Am optat pentru buget redus si am ales tableta All View, o tigaie care si-a dovedit limitarile drastice in scurt timp. Daca aveti cumva de gand sa faceti o achizitie electronica, va rog, fiti mai intelepti decat mine si alegeti orice alta marca, dar nu asta. Riscati sa aveti o cutie inutila cu display si atat. Vreti sa va convingeti? In imaginea din dreapta este un service oarecare de electronice. Toate cutiile colorate sunt All View, noua bucati doar la prima vedere.

 

Povestea

Agentul de vanzari m-a contactat telefonic. Nu a fost in stare sa respecte nici un termen sau loc de intalnire. In cele din urma, ne-am gasit intr-o parcare pentru a semna contractul si a primi tableta. O data cu ea, patru cartele - trei de internet, una de telefonie. Evident, nu voiam cartela telefonica. "Nu se poate fara, asa este oferta", imi zice, desi la telefon nu primisem nici un fel de informatie de genul acesta. Ca tolomacul, am acceptat.

1Nu am primit nici un fel de instructaj, nu mi s-a detaliat nimic despre cartele, "totul e simplu si fara probleme". Evident, nu era asa. Cele patru cartele s-au dovedit a fi trei, una inutilizabila. A fost schimbata in conditii asemanatoare peste cateva zile. La fel si tableta, care nu functiona. Am bagat o cartela in noul gadget si da-i la navigare pe internet. Peste o luna, prima factura. In loc de 15 euro, vine cu o valoare de peste 100 de euro. Evident, nestiind despre ce este vorba, bagasem fix cartela de telefonie, unde pretul de internet este astronomic. Dupa "jde" mii de cereri si telefoane (pe timpul si banii mei), am reusit sa anulez acea factura si sa achit doar 15 euro. "Va facem o favoare caci nu ati primit instructajul la sediul firmei." Dar nervii mei, banii pe telefoane si timpul pierdut? Aici am primit drept raspuns o liniste de reculegere.

2Problemele celei de-a doua tablete - mufa de incarcare proasta, baterie si mai proasta, daca incercam sa o folosesc la lumina zilei mai bine ma scobeam in dinti cu lopata, lipsa completa de rezistenta la folosire (zgarieturi, socuri etc), camera video varza, aspect uratel. Repet - evitati All View, este o bataie de joc si nu merita sa o luati nici gratis. Adica, mai ales daca v-o dau gratis!

3In sfarsit, momentul epic al inchiderii contractului. Achit a douazecisipatra factura si depun totodata cererea de intrerupere a contractului. Dupa cum ma asteptam, urma sa intre in vigoare la o luna de la semnatura. Nici o problema, factura achitata acoperea fix luna respectiva. Evident, inevitabilul s-a produs: dupa o luna, primesc o noua factura de parca cererea mea era scrisa cu norii de pe cer. Mail, plangere, cerere de anulare. Dupa cateva zile, alt mail. Da, avem dreptate, asa ca MA VOR FACTURA DOAR CU O SAPTAMANA. Adica imi anuleaza factura emisa stupid de ei si, in schimb, emit alta, la fel de idioata, pe o singura saptamana. Alt mail, alta plangere, alta cerere de anulare. Nici un raspuns. Voi completa articolul imediat ce voi primi urmatorul Oportunidadmail din partea respectuosului fata de clienti Telekom.

Mai jos, in imagini, cele povestite pana acum.

 

Nu-i lasati sa-si bata joc de voi

 

E clar ca nu sunt singurul patit. Nu-i lasa sa te umileasca si sa-ti ia banii aiurea. Scrie pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ce ai experimentat si vom publica. Este o sansa in plus ca vocea ta sa fie auzita, ca ei sa ne trateze cu respect. Sau, daca nu crezi in visul nostru, gandeste-te ca acesta este un loc in care iti poti revarsa frustrarile.

 

Factura emisa dupa incetarea colaborarii si raspunsul meu.

 

Nesimtirea Telekom 1

 

Ok, s-a terminat contractul, dar va mai taxam o saptamana ca asa vrem noi.

 

Nesimtirea Telekom 2

 

Imi explicati de ce ma credeti voi fraier sa va platesc o saptamana de abonament?

 

Nesimtirea Telekom 3

 

Completare, aproape o luna mai tarziu. Perseverenti, aberanti, fara comunicare intre departamente, oamenii de la Telekom mi-au mai trimis o data factura. Habar nu aveau de contractul incheiat, de conversatia mea cu ei, de conversatia mea cu departamentul CATRE CARE CHIAR EI M-AU DIRECTIONAT si tot asa. O firma mediocra in care lucreaza niste incapabili nesimtiti care imi consuma mie pixelii monitorului si timpul sa le citesc mailurile stupide si inutile. Iata print screen-ul mesajului:

 

Nesimtirea Telekom

 

 

Inca o completare, alte doua saptamani mai tarziu. Mai ceva ca raia, dom'le. Oamenii astia fie nu inteleg limba romana, fie le lipseste partea aia a creierului care ii ajuta sa citeasca. Noul mail primit de la Telekom a avut darul sa ma amuze. Inchid repede, ca ma duc sa achit "urgent debitul restant"... NU!

 

raiatelecom

 

Calvarul continua

Cu o perseverenta demna de cauze nobile, compania Telekom continua sa-mi trimita facturi. De data asta, una si mai mare. O puteti vedea mai jos. Plictisit de insistentele care au depasit de mult limita penibilului, am zis sa-i sun. Mi-a luat vreo cinci minute si aproximativ trei sute de cifre tastate ca sa ajung la un consultant. I-am spus povestea, n-a inteles, am repetat, a inteles si dupa trei minute m-a trimis la alt departament. Al doilea consultant. I-am spus povestea, n-a inteles, am repetat si dupa patru minute m-a trimis la un alt departament. (Nu e o repetitie poetica, asa s-au petrecut lucrurile). Al treilea consultant. I-am spus povestea, n-a inteles, a vrut sa ma transfere la altcineva. Am insistat, i-am explicat inca o data cine sunt si ce vreau. S-au deschis cerurile, ingerii au intonat aleluia, consultantul a pasit pe ape si s-a luminat: "Azi nu lucram cu persoane juridice, reveniti maine." Pe bune? Chiar atat de imbecili sunteti incat a trebuit sa-mi consum douazeci de minute de viata pentru ca sunteti voi niste incapabili?

 

telekomx

Scrie comentariile tale

Scrie un comentariu ca vizitator

0 / 3000 Restricție Caractere
Textul dvs. ar trebui să fie în între 10-3000 caractere
termenii si conditiile.

Utilizatori in aceasta conversatie